Tööl ja koolis

Lilleseaded ja kimbud floristika koolituselt ja ka praktikalt on näitamata. Päris pikk periood, aga see ei tähenda seda, et tööd ka paremaks läheks. Mul ei ole seda kätt, mis  õie või oksa õigesse kohta  suudaks panna ja et see sinna ka püsima jääks. Eile praktikal ei suutnud ma karkassile õhulisemat kimpu paika sättida. Hiljem kodus sai küll paar ümarkimpu tehtud, aga vaeva nägin palju. Lihtsamaks ei lähe midagi.
Täna tegime koolis kimpu, mis iseloomustaks meid kui floristi. Minu kimbu kohta ütles õpetaja, et ma olen paremaid kimpe teinud. Lohutus seegi. Valisin vorm-liinilise kimbu, looklevad jooned ja suured lilled, mis mind ennast iseloomustavad, aga  ei tulnud välja.
Alustan hoopis leinakimbust, mis oli päris hea.
 Boho stiilis kimp, pole piisavalt õhuline.
 Pudelikaunistus plastvahu sisse
Näidise järgi tehtud seade ja urni kaunistus
Poes tegin väikseid müügikimpe lasteaia lõpetamiseks
Veel tegin paar käeharjutust

Esimeses punased roosid, gerbera ja kollased freesiad, teises ainult punased roosid. Harjutasin ümarkimpu.
Tänane teemakimp mina kui florist, ei saanud hea. Pidi olema otsustava tähendusega lõpuhinde saamisel, nii et põrusin. Rahuldavat küll ei tahaks saada, kui head hinnet kokkuvõtteks ei tule, siis panen raudselt ameti maha ja tere tulemast, Saksamaa!
 


4 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

Pea nüüd hoogu :) Ma pole küll mingi spetsialist, kuid Sinu kimpe ostaksin kindlalt!!!! Minu arvates 5+. Ja mis hinnetesse puutub siis pole need kaugeltki kõige primaarsemad selles sinatses elus. Kõike parimat soovides ja ikka pea püsti edasi :) :) :)

evegr ütles ...

Eile oli raske päev, täna natuke parem, aga seda algset head tunnetust enam ei ole...

Malle ütles ...

Kimbud on ju väga ilusad! Ega kõik ei tulegi kohe, on vaja harjutada, praktiseerida ja küll hakkab tulema, kui juba piisavalt kogemust. Peaasi, et on tahtmist ja kirge selle ala vastu. Seda sul ju on! :) Homme on jälle parem päev!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle julgustamise eest! Täna oligi parem päev ja teen uue postituse tänasest päevast!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.